KIKO cosmetics

Krásné poledne,

dnes přináším článek o produktech, které jsem si přivezla z Itálie. Jedná se o produkty značky KIKO make-up Milano. Minulý rok jsem si také přivezla pár věcí, protože vždy mě zaujme něco z jejich kolekcí.

Jako první Vám přináším Chubby Stick, což je vlastně rtěnka v tubičce, která se dá vysunout šroubováním.
Mám jí v odstínu 01 Rossetto, celkově má 2,5g a stála kolem 4€.

Docela se mi líbí, hodí se skvěle k výrazným očím, abyste zjemnili vzhled nude rtěnkou, ale i ke klasickému nude líčení. Mně na rtech trošku zvýrazňuje šupinky, protože je nemám hladké, a není úplně krémová, když jí mám na rtech mám takový zvláštní pocit. Má Vám na rtech vytvořit frosted look (matný vzhled), což splňuje.







Dalším produkt je opět na rty, ale tentokrát je to balzámek, který je jemný se třpytkami. Není výrazný, což mě trošku zklamalo, ale jak píši, je to jen balzámek, takže je vhodný třeba pro někoho, kdo chce mít něco na rtech, ale stydí se vyjít ven přímo s rtěnkou.
Mám ho v odstínu 104 Passion fruit, má 3g a stál 2,90€. Mně upřímně moc nevyhovuje, ani se mi moc nelíbí, ale to jsem zjistila, až po vyzkoušení doma.





Další produkt je na oči, a jsou to voděodolné linky. Mám je v modré barvy, odstín 03 a mají 4,5ml. Zaujaly mě hlavně na léto. Já jsem si barevné linky chtěla koupit, a když jsem je tam viděla, hned jsem po nich sáhla. Na výběr měli ještě zlaté a růžové a stály 3€. Mají klasický štěteček, ještě jsem je na oči nezkoušela, ale vzhledem k tomu, jak drží na ruce a nejdou skoro odlíčit, tak na očíchc budou asi držet také skvěle.
Až je vyzkouším, určitě s nimi hodím nějaký tutorial.




Následující produkt na oči je z pečující kosmetiky, je to dvoufázový odličovač na oči a rty. Jak jsem si v KIKU zkoušela vše možné samozřejmě na ruku a dělala jsem swatche, tak jsem jí měla celou špinavou. Všimla jsem si, že se tam můžete odlíčit pomocí ubrousků a použít tento odličovač. Během minuty jsem měla ruku čistou, a navíc jak jsem již psala, je také na rty. Zdál se jako skvělý pomocník, když máte nějakou výraznou rtěnku, která jde obtížněji dolů, tak jsem ho přihodila do košíku. Stál 5,90€ a má 125ml.
Vyzkoušela jsem ho už několikrát, a odličuje dobře i výraznější rtěnky, takže já jsem spokojená.


A zbývají nám produkty na tvář. Jako první tu mám bronzer v odstínu 01 Forward Sienna,
má 9g a stál 6,90€. Je to takové trio, od nejsvětlejšího po nejtmavší. Já vždy štětcem zakroužím po celém obsahu a vypadá na tváři skvěle. Hodí se i pro bledulky, což já v zimě jsem, a není to taková ta klasická "oranžáda", což je dobře. Na fotce swatche to možná tak vypadá, že je tmavý a oranžový, ale snažila jsem se to na ruku nějak navrstvit,
aby to bylo dobře vidět a musela jsem přidat jas, takže proto to tak možná vypadá.




A jako poslední věc tu mám rozjasňovač v kuličkách, ze kterého jsem nadšená. Nejen že má krásné balení, ale rozjasňovač jsem potřebovala, a navíc takhle v kuličkách je moc hezký, i když trošku nepraktický třeba na cesty. Mám ho v odstínu 01 Desert Colours, má 45g což je moc, to snad nikdy nespotřebuji a stál také 6,90€. Je to taková "multicolor" barva kuliček, ale je krásně pigmentovaný a vytvoří na tváři krásný shimmer.




Celkem mě nákup stál 34€, ještě jsem brala tu stejnou rtěnku (Chubby Stick) kamarádce. Paní u pokladny mě překvapila, protože mi řekla, že nad 30€ dostanu zdarma tašku z nové kolekce. Moc se mi líbila, dala mi vybrat barvu, tak jsem si vzala růžovou. Je průhledná, takže nevím, co do ní dám, možná nějaké kosmetické věci ale asi zůstane ve skříni, protože se hodí maximálně na pláž. Nepodařilo se mi jí hezky vyfotit, tak sem přikládám fotku z internetu.

zdroj: kirmizipatik.com


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

Návštěvnost blogu