Rtěnka MAC Lovelorn

Krásný večer všem,

včera jsem po velmi dlouhém rozmýšlení konečně navštívila obchod MAC v Palladiu. Šla jsem tam s tím, že chci rtěnku, ale nevěděla jsem kterou. Pár odstínů z internetu jsem měla okoukaných, ale znáte to, musela jsem si to "osahat" na vlastní kůži, protože na obrazovce to stejně neodpovídá realitě. Původně jsem chtěla rtěnku v odstínu Pink Nouveau, ale v reálu se mi zdála moc sytě růžová, a tu bych každý den neunosila. Vizážistka se mě ined ujala, a dala mi vybrat odstíny a mohla jsem si je i vyzkoušet na rty, což bylo super.

Vyzkoušela bych více odstínů, ale přišla jsem si tam ale nějak jako páté kolo u vozu, měla jsem smíšené pocity a chtěla jsem si rychle vybrat a vypadnout. Vsadím se, že kdybych neměla vybrané ty dané odstíny, co chci vidět, tak tam skončím minimálně půl hodiny. Nakonec jsem si ale vybrala takovou světlejší růžovou rtěnku, v odstínu Lovelorn. Nabízeli mi hodně oblíbený odstín Angel, ale ten mi přišel až moc nude. Rtěnka stála v kamenném obchodě 550,- Kč.

Rtěnka má finish "lustre" a nemá moc dlouhou výdrž, protože je hydratační a krémová. Nejvyšší výdrž mají samozřejmě matné rtěnky, ale mé rty dost vysušují.






Její černý obal má na sobě mírné jemné třpytky. Nevím proč, ale jejich klasické obaly se mi moc líbí, jsou takové elegantní.


Zde můžete vidět swatch rtěnky, která je hezky pigmentovaná.


Fotky prosím berte s rezervou, jsou foceny vždy v jiném světle.


Zatím jsem s rtěnkou moc spokojená, hned plánuji koupit další, asi nějakou matnou, ať mám rtěnku, která mi vydrží i déle. I když mám těchto růžových odstínů spoustu, musím kupovat další, jsem prostě "rtěnková růžová holka". A jaké odstíny máte rádi Vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

Návštěvnost blogu