Micelární voda Bioderma Sensibio

Krásný večer,

dnes přináším recenzi na velmi populární micelární vodu od francouzské značky Bioderma. Psát budu konkrétně o micelární "růžové" vodě Bioderma Sensibio H2O. Vyrábí se ve velikostech: 100 ml, 250 ml a 500 ml.
Já mám velikost 500 ml, přijde mi to nejlepší. Cena je smíšená, dá se koupit převážně v lékárnách, ale nyní je možné ji sehnat už i na internetových obchodech. Já jsem ji sehnala na e-shopu jedné lékárny za úžasných 275,- Kč, což mi přijde super, když v kamenném obchodě stojí kolem 400,- Kč.

K mému překvapení mi přišla lahvička s dávkovačem, ze kterého jsem byla mile překvapena, protože jsem si objednávala normální verzi lahvičky bez dávkovače, kvůli tomu, že s dávkovačem byla dražší, a přišlo mi platit o 100,- Kč více jen kvůli víčku zbytečné. Dalším plusem je, že se dá uzávěr odšroubovat, což u původního balení nešlo, protože byl uzávěr přidělaný napevno.

zdroj: imalbum.aufeminin.com

Tato "micelárka", která se pyšní velkou chválou v různých zákoutích světa, je šetrná k velmi citlivé pleti, tudíž nemá dráždit, má pleť zklidnit a zbavit jí pálivého pocitu na kůži.
Obsahuje v sobě tzv. micely, které účinně odstraňují nečistoty z pleti a mají ji udržet v rovnováze.
Má velmi jemné složení, které nedráždí oči, což mohu potvrdit. Hravě by měla zvládnout i voděodolný make-up, ale to se mi zatím neosvědčilo, voděodolné linky stále držely na mé pleti jako přibité. Je bez parfemace a bez alkoholu. Pravdou je, že parfemaci nemá, což mi ani nějak nevadí. Za mě je to jediná micelární voda - odličovací voda, která v očích nepálí! Navíc je skvělé, že není nutné po odlíčení oplachovat obličej vodou, protože nepálí a pleť po ní není podrážděná.

Na odlíčení celého obličeje mi vystačí 3 odličovací tamponky, hravě odlíčí do čista i řasenku. Používám jí také ráno, abych si pleť vyčistila. Poté se cítím svěží a má pleť není mastná, ale je krásně hydratovaná. V zimě mě trápí spíš suchá pleť, tak jsem zvědavá, jak zvládne svou funkci i ve studeném zimním období, protože je určena k tomu, aby hydratovala a pleť po ní nebyla suchá.

Já jsem s micelární vodou velmi spokojená, jsem ráda, že jsem do ní zainvestovala. Vím, že pro někoho je problém, dát za odličovací a čistící vodu více než 300,- Kč, ale já ji mohu rozhodně doporučit. Na jednu stranu, ostatní odličovací produkty stojí průměrně 130,- Kč a mají kolem 125 ml. Dle mého názoru 500 ml vydrží dlouhou dobu, takže to není extrémní investice, ale samozřejmě je každého rozhodnutí. Potom je už na Vás, co preferujete a jak dlouho Vám odličovací voda vydrží, a kolik se rozhodnete do ní zainvestovat.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

Návštěvnost blogu