Pillow talk #1

Krásný večer čtenáři,

hlásím se až dnes večer, protože jsem se vrátila z Prahy. Byli jsme tam s přítelem na jeden den, kvůli autoškole, tak jsme u nich doma rovnou přespali. Měli jsme naplánovaný menší výlet do ZOO, ale nebylo moc hezké počasí, tak jsme to odložili, a jeli jsme k nám domů už dnes.

Mezitím jsme se stavili na oběd v obchodním centru na running sushi, a k večeru na burgery do restaurace Tom's Burger, protože jsme na ně měli voucher. Dnes byl takový "žrací" den, až mi je nějak nevolno. Ne, vážně mi dnes nebylo nejlépe, takže jsme si to jídlo moc dobře nerozplánovali. Ale udělala jsem si včera radost úžasnou rtěnkou od L'oreal a dnes jsem si byla na uložence vyzvednout asi nejznámnější micelární vodu Biodermu Sensibio, takže na recenze se můžete těšit později.

Co je running sushi, asi všichni víte. Je to sushi, které jezdí na páse na menších talířcích, nejezdí tam ale jen sushi, vše se dozvíte níže. Cena running sushi pro jednu osobu 10-17 hodin za 275,- Kč, od 17-22 hodin za 388,- Kč. Myslím si, že cena 275,- Kč je příznivá, jelikož toho někdo sní opravdu mnoho, a sushi set samostatně o dvanácti kouscích stojí kolem 200,- Kč, takže si myslím, že je to výhodné.

Předem se omlouvám u některých fotografií za sníženou kvalitu.

Zde je už menší, ale doslova ochutnávka fotek.


Tyto kousky sushi nazývané California sushi roll jsou výborné, ale na mou pusu moc velké, skoro nikdy je nesním na jedno sousto.

Mnohem raději mám tyto tzv. Nigiri sushi, s kouskem čerstvého lososa. Mňam!


Menší kousky sushi s řasou kolem, neboli Maki sushi, patří také k mým nejoblíbenějším. Kdo nemusí v sushi čerstvé ryby, najde tu i kousky s okurkou nebo krabí tyčinkou.


Musím Vám tu ukázat i tyto grilované krevety, které jsou úžasné, nejraději bych se jich ujedla!


Protože jsem milovník mořských plodů, tak mi na mé přání donesli mušle, ale upřímně nebyly tak dobré, jako jsem je měla v Itálii, kde byly menší a chutnější. Byla jsem ale příjemně překvapená, že je tam připravují.


A kdo nemusí sushi, najde na páse i další dobroty, jako jsou třeba různé směsi s kuřecím masem, zeleninové i ovocné salátky, meloun, ananas, kukuřici v alobalu, japonské polévky i jejich různé speciality jako třeba černé vejce (nedoporučuji jíst, u nich je to pochoutka, ale já se po ochutnání málem pozvracela). Dále tam mají i smažené kuřecí nugetky, bramborové spirálky, kokosovou vodu s jikrami, ale i sladké mini zákusky, které jsou extra roztomilé a dobré. Mají tam toho spoustu, takže i když nejste milovníci sushi, a jdete třeba s přáteli či s protějškem na running sushi a nechcete hladově koukat, můžete ochutnávat i tyto zajímavé dobroty, nejen sushi. Někdy dělají i varianty sladkého sushi, které je zajímavé. Fotku Vám dám níže. Mně upřímně vždy k sushi bodne dát si také ovoce, je to takové zpestření chutí.




Zde je starší fotka z running sushi, kde jsem byla s kamarádkami, a na páse jelo sladké sushi s jahodou, ale asi jen dva kousky, tak jsme se zeptaly, zda-li by udělali ještě, a donesli nám to na talířku jen extra pro nás, což nás potěšilo.Usmívající se



To by bylo z running sushi vše a teď se vrhneme na burger. Byli jsme tedy v restauraci Tom's burger. Měli jsme vouchery ze Slevomatu, ale chodíme tam i bez voucherů, protože jejich burgery milujeme. Celkem jsem byla v Tom's burger tak 5x, a pokaždé si dávám to stejné. Mým favoritem je a bude vždy Big Lucass burger s bylinkovou majonézou, restovaným čerstvým špenátem a konfitovaným česnekem. Samozřejmě je v něm mleté hovězí maso (200g), které si vždy nechávám propéct víc, protože ho nemám ráda medium. Jako přílohu jsme měli steakové hranolky s domácí majonézou, kterou mohu doporučit. K burgerům jsme měli i 0,4l anglického černého piva Fuller's, ale mně nechutnalo, bylo moc hořké, zatímco podle mě by černé pivo mělo být spíš sladší, tedy alespoň všude kde jsem ho měla bylo sladší.

Pro informaci voucher ze slevového portálu slevomat.cz stál pro jednu osobu 178,- Kč (burger 200g dle výběru, steakové hranolky, majonéza + 0,4l piva Fuller's). Vouchery někdy obměňují, ceny se také střídají, ale když si zajdete na burger, nebo si tam dáte výhodné menu, které se pohybuje kolem 200,- Kč i s pitím, tak si myslím, že se najíte (přejíte) za dobrou cenu.



To by bylo pro dnešní článek vše, já se s Vámi loučím a budu se těšit u dalšího příspěvku. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

Návštěvnost blogu