Tvářenka Blush Me!

Zdravím všechny čtenáře,

přináším recenzi na tvářenku Blush Me! od anglické značky MeMeMe. Hned na začátek musím říct, že tvářenka má nádherný a roztomilý obal. Tvářenku v tomto kartonovém obalu jsem chtěla mít doma alespoň jednu, protože se mi tento styl moc líbí.
Do budoucna bych chtěla i tvářenku v tomto obalu od Benefitu, ale zatím jsem zkusila levnější variantu. Tvářenka má 8g a je v odstínu rouge.









Když sundáte víčko tvářenky, najdete zrcátko. Přijde mi ale nepraktická na cesty, kdybyste s sebou neměli větší zrcadlo, protože držet si zvlášť toto zrcátko a ještě ve druhé ruce druhou část tvářenky a štětec, moc dobře se nenalíčíte.


Zde je už samotná krásná tvářenka s nádechem do červena. Jak si můžete povšimnout, obsahuje malé třpytečky.


Na obalu vpředu se nachází malý andílek s nápisem "Free spirits only!"


U tvářenky byl tento malý rozkošný štěteček, jen mě mrzí, že ho bohužel nevyužiji, protože používám štětce. Má ale krásně jemné štětinky bílé barvy.


Fotka celé tvářenky i se štětečkem v celé parádě!


Musím říct, že tvářenka je vážně pěkná a má i dobrou pigmentaci. Na ukázku tu mám jeden swatch.


Je to tedy jen čistě můj názor, ale za mě ano, tato tvářenka stojí za vyzkoušení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

Návštěvnost blogu