W7 In the Nude palette

Hezký večer všem,

právě jsem dokoukala svůj oblíbený seriál, a nevěděla jsem co budu dál dělat, tak jsem si řekla, že ještě "spíchnu" recenzi na paletku v nude odstínech od značky W7. Paletku jsem zakoupila zde a její cena byla 239,- Kč, což je taková klasická cena. Já osobně od věci, kterou si koupím očekávám to, že bude splňovat vše co má, i když je lacinější. Samozřejmě si občas koupím i dražší produkt, který je kvalitní, déle vydrží apod. Nechci tu ale tvrdit, že levnější produkty nejsou kvalitní. Spousta lidí si raději koupí jeden dražší produkt, protože si myslí, že levnější nesplňuje funkci jako dražší, což ale vůbec nemusí být pravda!

Někdo si zase raději koupí tunu levných produktů, protože nechce utratit peníze navíc za dražší výrobek. Ve finále je to ale tak, že pokud levný produkt nesplňuje to, co má, vyhodíte spoustu peněz za výrobky úplně zbytečně, zatímco jste si mohli pořídit jeden kvalitní. Když narazím na levný produkt, který splňuje očekávání a kvalitu, tak proč si ho nepořídit? Já zastávám tento názor - raději kvalitu než kvantitu. Doufám, že mi rozumíte. Měla bych se vrátit zpět k samotné paletce stínů, protože jsem se rozvášnila nad teorií nákupu výrobků. Její obal je zlatavě kovový s velkým nepřehlédnutelným nápisem W7 In the nude. Pod ním je menší nápis Natural nudes, Eye colour palette, jak můžete vidět. Zezadu paletky jsou názvy odstínů.



Musím uznat, že paletka má krásný design. Tedy mně osobně se moc líbí. Také je praktická na cesty, obsahuje celkem 12 stínů, od nejsvětlejších barviček po tmavou. Některé odstíny obsahují shimmer, ale najdeme zde i matné stíny, se kterými vykouzlíte jednoduché denní líčení ale i perfektní večerní líčení.


První názvy čtyř odstínů (zleva): Latte, Angel, Venice a Marilyn. Odstín Angel a Venice obsahují třpytky, tudíž jsou více pigmentované, než matné stíny. Odstín Latte upřímně vůbec nemá žádnou pigmentaci. Hodí se maximálně na zakrytí nedostatků na očním víčku.


Další čtyři odstíny (zleva): Copper Pot, Sun Kissed, Alice a Bad Manners. Odstín Copper Pot, Sun Kissed a Bad Manners obsahují třpytky a jsou opět dobře pigmentované. Odstín Copper Pot je můj nejoblíbenější.


Poslední čtyři odstíny (opět zleva): Coffee Cup, Mud Slide, Tokyo a Fashionista. Všechny odstíny celkem dobře pigmentované a se shimmerem.


Paletka má plechový obal, jak jsem psala již na začátku článku, a uvnitř je tvrdší plast. Také se tam našlo i místečko na štěteček, který sice vypadá moc hezky, ale pro mě je nepoužitelný - aplikátorek také nevyužiji, protože používám vlastní štětce.



Na ukázku tu mám všechny swatches stínů, fotka ale není příliš kvalitní, nějak se mi zbláznil fotoaparát, a ani na několikátý pokus mi to nezaostřil lépe.


Celkový dojem z paletky mám dobrý. Myslím, že paletka je za cenu 239,- Kč kvalitní. Stíny se shimmerem jsou samozřejmě krásně pigmentované, u matných stínů je to horší. Také musím říct, že stíny celkem práší, ale to se dá čekat, když stíny nemají máslovitou konzistenci.

Paletka je skladná, nemusíte s sebou například na dovolenou vozit zbytečně mnoho paletek, protože v této paletce se ukrývá 12 odstínů, se kterými vykouzlíte naprosto cokoliv, stačí být kreativní. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

Návštěvnost blogu